top of page
map_gray_edited.png

MY GRANDMOTHER ‘GOT STUCK’ DURING AN ONLINE GAME, SO SHE VIDEO CALLED ME TO HELP HER HOW TO MOVE ON 

shutterstock_207992056_for-wix.png
ציטוט ירוק אנגלית.png

Jose 26 

BRAZIL

משתמשים דיגיטלים מהדור השלישי במשבר הקורונה

 

עם תחילת הסגר, רבים מבני הגיל השלישי, נותקו מן הקהילה ומן הפעילויות הטבעיות שלהם, שהתבססו על מפגשים יומיומיים פנים-אל-פנים, כמו: אירוח חברים, "פרלמנטים" ובילוי זמן משמעותי עם הילדים ועם הנכדים.

 

במחקר שהובלנו במהלך ימי המשבר תעדנו כיצד הסדר הכאוטי החדש אילץ רבים מבני הדור השלישי להיכנס לעולם הדיגיטלי ולהתחיל לסגל הרגלים חדשים. חגיגות ואירועים משפחתיים עברו להתנהל בזום, מאכליים משפחתיים ומתכונים בושלו יחד במפגשי אונליין, סבים וסבתות הקריאו סיפור לילה טוב בווטסאפ או החליפו חידות בציורים ועוד. בני משפחה ושכנים גויסו לתמוך מרחוק בפתרונות יצירתיים במטרה לסייע להם להפוך מקושרים יותר באמצעים דיגיטליים. מה שנראה עד עכשיו לא אפשרי או לא רלוונטי הפך לצורך אנושי בסיסי.

 

ראינו כיצד גורם ההצלחה העיקרי בקבוצות פעילות לבני הגיל השלישי היה השילוב בין פעילויות מקוונות לפעילויות לא מקוונות בתמיכה נגישה, לרוב של משפחה קרובה. וגם שמחנו לגלות את הגיימרים החדשים, בני הגיל השלישי שעברו ממ'מפגשי בינגו השבועיים' לשחק במשחקי לוח שונים ואפליקציות משחק אונליין.

מה שהחל כצורך ו'אין ברירה' אל המציאות יצר הזדמנות להיחשף לעולם הדיגיטלי ולשבור מחסומים ישנים.

הזדמנויות

פתרונות דיגיטליים המכוונים לאוכלוסיות חסרות אוריינות דיגיטלית, צריכים להתחשב בקיומם של משתמשים נוספים- אלו המסייעים למשתמש הקצה ומלווים אותו.

ממשקים שיאפשרו לצד היוזם/לצד ג' "לשלוט" באינטראקציה או ללוות אותה, יקלו על המתקשים את השימוש בטכנולוגיה.

2 Copy of ElenaVideoCalls - Carla Montan
Copy-of-M-photo3---Constanza-Rosenfeld.p
10%20Copy%20of%20Helpingfamilytokeepfit_

מבוגרים משתמשים יותר מתמיד בכלים דיגיטליים, אך מרבית הפתרונות הקיימים עדיין לא מותאמים להם. איך צריך הארגון שלך להתאים את השירותים והמוצרים שלו כדי לייצר ערך ללקוחות אלו?

 

נשמח לעזור לך לעצב עבורם חדש את המחר.

דברו איתנו.

Thefuture@whiteboard.co.il

Urban
bottom of page