איך יראה העולם ביום שאחרי הקורונה?
משבר ה-Covid-19 הזיז את כולנו מהמקומות המוכרים לנו ויצר מציאות חדשה שאילצה אנשים, ממשלות וארגונים (כולל אותנו) להסתגל ולמצוא פתרונות חדשים ויצירתיים להווה והעתיד המיידי והרחוק.
המשבר אינו אזורי או לאומי אלא חוויה משותפת ברחבי העולם ובכל קהילה. אנשים, ארגונים וחברות מצאו את עצמן מול סיטואציות חדשות של חוסר וודאות בכל הרבדים של החיים.
התחלנו לחשוב איך נוכל לתעד ולהבין את המציאות החדשה וכיצד נוכל לייצר ערכים חדשים ללקוחות שלנו, לשותפים שלנו ולנו בתקופת משבר הקורונה ולאחריה.
הבנו שאנחנו צריכים להקשיב לאנשים, בכל העולם, להכנס אליהם הביתה.
● Contributing Researchers’ Countries
עם תחילת המשבר, יצאנו במחקר אתנוגרפי בינלאומי שיתוף פעולה עם DesignThinkers Group Spain , במטרה לגלות איך אנשים פוגשים את המשבר ברחבי העולם איך הוא משפיע עליהם, איך הם מתנהגים ואיך הם חושבים.
33 חוקרים, ב-22 מדינות לאורך 5 יבשות ראיינו ותיעדו התנהגויות, תגובות ותפיסות של אנשים במצבים שונים.
יצרנו מסמך מקיף שמאיר זרקור על תפיסות, רצונות וצרכים שמסייעים בתכנון השירותים, המוצרים והפתרונות, לצד המשבר ובמיוחד ביציאה ממנו.
זיהינו שינויים ב-23 זירות חיים:
17. Information Ambiguity & Mistrust
מידע עמום וחוסר אמון
18. Socially Stressed
חֲרָדָה במרחב הציבורי
19. Hyper Health Awareness
היפר מודעות לבריאות
20. New Relations to the Health Services
יחס חדש לשירותי הבריאות
21. Clean is the New White
נקי הוא הלבן החדש
22. Body & Soul
גוף ונפש
23. A Better Version of Me
הגרסה המשופרת שלי
9. Overwhelming Virtual Services
העולם הוירטואלי שטף את חיינו
10. Evolution of groups
האבולוציה של הקבוצות
11. Social Essential Food
אוכלים בצורה אחרת
12. Shared Trouble - New Initiatives
צרת רבים מניעה יוזמות חדשות
13. Community Consumerism
צרכנות משותפת
14. Rethinking Money
חשיבה כלכלית חדשה
15. No Safety Net
ללא רשת ביטחון
16. Smart Shopping
מהוצאה להשקעה
1. Re-Designing Social Interactions
עיצוב מחדש של הקשרים החברתיים
2. Bridging The Digital Gaps
מגשרים על הפערים הדיגיטליים
3. Lost Islands
על אי בודד
4. Family Rediscovered
מגלים מחדש את המשפחה
5. Weaving Life & Work
המארג החדש של העבודה והחיים
6. Rituals and Habits
בונים שגרות יום חדשות
7. Home Sweet Home
ביתי הוא מבצרי
8. Redefined Public Spaces
מגלים מחדש מרחבים ציבוריים
אנחנו מאמינים כי הבנת השינויים בדפוסי ההתנהגות, בתפיסות החיים ובמוטיבציה של האנשים היא המפתח המרכזי בתכנון שירותים ומוצרים בעתיד במגזר העסקי, הציבורי והחברתי.
מעצבים ביחד מציאות חדשה
רוצה להבין איך משפיעות תובנות המחקר על המודלים העסקיים של הארגון שלך?
על השירותים והמוצרים שלך?
מה צריך להשתנות בחוויית הלקוח והעובד בארגון שלך?
מה צריך להתעדכן בסביבת העבודה ובממשקים האנושיים והדיגיטלים?
כדי להבין איך ישפיעו השינויים האלו על תכניות העבודה שלך,
נשמח לסייע לך להבין את היום שאחרי ולחשוב יחד על המוצרים או השירותים ביום שאחרי הקורונה
כתבו לנו Thefuture@whiteboard.co.il
לתיאום פגישה שבה נוכל לשתף איתך את תוצרי המחקר.
ובינתיים,